edis22 aslında bu yad aralığında öğle uykusu yavaş yavaş kalkabilir, geceye kadar ayakta kalmasına gerek yok zaten, sabah 9 kalkış aksam 8 yatış en idealidir, birde bahsettiğiniz durum 2 bucuk yas sendromu birkac aya düzeliyor bizde de vardi geçti cok sukur