Mrv-0715 Merhabalar yaptırdığınız hediyelik çikolata falan hastaneye mi götürdünüz genelde 1 gece kalınıp dönülüyor bide gurbetteyim zaten aile akraba daha sonra gelir ne yapmalıyız sizce
Asdfg2113 Mrv-0715 benim daha doğumum olmadı ama bende hastaneye götürüceö zaten hastanede çok kişi olmuycak oyüzden eve de kalıcak hastaneye de belki gelenler olursa diye
Mrv-0715 basakc36 bende öyle düşündüm de gurbette olduğumdan pek gelen olmaz diye düşünüyorum ilk başta teşekkür ederim