zmmercan Bugun tekrar kontrolum vardi. 38+1 oldum plasentasi yaslanmis bundan oturu artik cok kilo alamaz dedim 2867 olmuş c.tesi tekrar cagirdi nst arti suyuna bakalim dedi artik gunlerin basladi hergun basla dedi. Plesanta yaslaninca ne oluyor kizlar
ayaniz zmmercan canım plesnta yaslanmalarının bir cözümü yok malesef. Zaten haftan iyi,bebisinin kgsuda fena degil.. nstyşe takip ederler beslenmesi ilerlemezse alırlar ama kafana takma zaten riskli dönemde degilsin
Mercimek0 zmmercan benim 28. Haftada başladı canım yaşlanma 2660 gram doğdu 38+5 de çok hızlı büyüdü . senin haftanda kilosuda iyi hiç endişelenme .
ayaniz zmmercan bence suniyle deneyebilir.. ama hic acılman ve sancım yoksa bosuna suniyle acı cektirmeyelim direk sezaryana alalımda diyebilir (ki bence bu daha mantıklı suniyle saatlerce bos yere sancı cekip gene sezaryana alınan cok var)
zmmercan Mercimek0 aynen canm sana gore daha iyiymis bunada sukur diyeyim oglumda hic boyle birsey yasamadim