Kaju Haftada ogrendim kizim olacagini 16. Haftada kesinlesti. 22. Hafta ayrintilida da kiz kesindi. 26. Haftadayim hala kiz. Yani dr tecrubesi, cihaz ve bebek pozisyonu uygun ise kesin ogreniyorsunuz.
Sinemkurtkarakussk35 Umudumm ben 13+3ken gittim söylemedi doktor çıkıntı yoo ama erken bi zaman şuan için dedi merak edioruö.çıkımtı yok ama erkek de olabilir dedi 🤦🏽♀️ 16+4ken randevum haftaya perşembe yani merAktayım yani 😍
Umudumm Sinemkurtkarakussk35 bende 16 ya kadar dayanamadım doktorum söylemeyınce başka doktorlara gittim 😂
Nisa_nur Canım valla bir erkek dediler şimdi kız dediler bilmiyorum 🤷♀️ bakacaz artık rabbim hayırlısını nasip etsin ama erkek hissediyorum
Umudumm Nisa_nur bende erkek hissediyordum cnku çevremde son zamanlarda erkek gibi demişlerdi ultrasona bakarak bende öyle düşünüyordum ama hiç belli olmuyormuş😍
Nisa_nur Benim ablam var oda erkek hissediyorum demişti benım erkek bebeğim olacak diyordu doktorlarda doğana kadar kız demişler di sonradan toşun gibi oğlu oldu anneler hissediyor bence 🙂
Busrabnrby Umudumm walla canm o degisenler nadiren oluyo yani her gebelikte olmuyo banada kiza benziyo dedi ve dun 21 inci haftamda net kiz oldugubu ogrendim
Tugcecantfn Umudumm Cok sevindim canmm allahm tez vakitte kucaklarimiza almayi nasip etsin saglikla 🙏🙏amin
SEVDAhira Birprensesannesi_ bebişin erkek mi hadi canım rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip etsin 😊