Kızlar kilo almışım ilk defa 54 ü gördüğümü biliyorum şuana kadar afedersiniz ama gazım çok var üşüme var iştahım çok açıldı hemen acıkıyorum 1inde test yaptım ama negatifti yarın adet günüm tekrar negatifi görmekten korkuyorum yapıp belirtiye giriyomu bunlar sizce 🤭🥺🥺