Merhaba hamişlerr, bugun sahilde bı etkınlık vardı gıttık ama üzerimde peluşum vardı montum yoktu kalın olanlardan sahilde de hava buz oldugunda soğugu baya yedım soğuk soğuk ter attı vücudum bide etkınlıkte horon ettim iyice üşüdüm terledim:)) 11 haftalık oldugum için korkuyorum böyle seylerden bı zararı olur muu