Vesiley anonimhamis 39+1 vajinada baskı ve karın ağrısı oluyor ara ara ama düzenli değil yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek 😁
anonimhamis Meltemm21 doktora gittiniz mi bende de bel ağrısı dışında hiç bişi yok ne diyor doktorunuz
Meltemm21 anonimhamis her hafta kontrole gidiyorum düzenli olmadığı için yalancı sancı diyor bebeğim baş aşağı duruyor ama doğum kanalına girmemiş henüz
Dilo_ss anonimhamis cuma günü gittik şükür bi sorun yok ayın 16 gibi görülen tarih doktorumuzun dediği cuma günü yine kontörlümüz var
anonimhamis Meltemm21 bende sordum başı aşağıda sürekli ama doğum kanalına girmesi için sancın olması gerekiyor dedi doktor