eedkcc dygsss ağrım on dkda bir gelip gidiyor çikolata kistim var kistimin olduğu yerde ağrı oluyor lekelenmem ise cok açık kahve ama az oldu daha olmadı
dygsss eedkcc belki yerleşme kanaması da olabilir ama bi acile git istersen benimde o şekilde oldu kimyasal geçirdim progestan verirler
GirlandBoy_Mom eedkcc kanaman kırmızıya dönerse adet olur gibi kimyasaldır ama şuan çok yeni ben diğer postuna da yazmıştım benimde değerm 17.56 ama leke vs yok dediğim gibi 2 gün sonra tekrar kan ver istersen vsya bi doktora görün inşallah sağlıklıdır