TwinsAndBeren Nisbaral hayır 0-3 ay yenidoğan oluyor 3 aylık kıyafetleri de genelde 3 aylık olduktan sonra 2 ay falan daha giyebiliyor
TKumsall Nisbaral 0-3 yazanlar 3 aylik olduğunda giyebilecegi boyda geliyor yani doğduğunda büyük geliyor genelde
Miniklerinannesiyim Nisbaral 9 3 ay Yeni dogan olarak kullanılır ben hastahane çıkışları hariç her şeyini patiksiz aldım ki daha uzun kullanayım sizde tavsye ederim tulumlarj vs patiksiz alın
Nisbaral TwinsAndBeren yenidoğan,0-3 ay olarak alt üst kaç adet almak lazım acaba çok kafam karıştı 3 aylıktan 5 adet tulum aldım sadece
Nisbaral TKumsall o zaman ilk etapta giymesi için yenidoğan mı almak lazım yenidoğandan sonra ahngisime ağırlık vermek lazım
TKumsall Nisbaral yenidogan yazanların da bazıları 3 aylik dönem geliyor doğum yaptınız mı acaba yapmadıysanız kac haftalıksiniz
Kuzucuk_annesi Ben yeni doğan 2 tane takım birkaç tane tulum aldım. Bir sürü hediye geldi. İyiki cok almamisim dedim. Hepsini giydirmeye vaktimiz olucak mi şimdi onu düşünüyorum çünkü çok çabuk büyüyor kuzucuklar