BerilGzl iyi bi ürüne benziyor arkadaşımda bunu çok beğenmişti ama almadı sonradan Çünkü bu anne yanı beşik daha uyguna 200 250 liraya olan ürünler de var dedi öyle kullandı bi tanıdığı vermiş bende almadım arkadaşım sepet beşik vermişti bana da zaten çocuk ilk zamanlar hep anne ile iç içe oluyor açıp bi koltukta yatıyor ben direk o ev gibi olan karyolalardan yaptırdım 1250 ye yanına geçip beraber yatıp emişiriZ allah izin verirse 🧿🐣🙏çünkü Bunlar belirli bi zaman kullanılan ürünler tabi imkanın varsa al derim karar senin