İyi akşamlar arkadaşlar. Cuma günü 1 Kasım’da Detaylı ultrasona gittim. 22+3’üm. Doktor amniyon sıvın 20’de, sınırda dedi. Amerikalılar 23’e sınır diyor, bebeğin gelişimi normal sadece karbonhidratı azalt dedi. Ama internette yazılanları okuyunca korkmaya başladım. Ben gibi olup da sonra amniyon sıvısı normale dönen var mı? 🙁