Doğum yapmış tecrübeli anneler sorum size emzirme yastığını hastane çantanıza koydunuz mu?? Doğru emzirme olmayınca meme ucu yarası oluyor sözünü çok duydum ilk gebeliğim bu arada 29. Haftamdayım meme ucum şimdiden bile çok hassas ve acıyor kremliyorum yağlıyorum her gün. Bunu yaşamamak adına emzirme yastığını yanıma almalı mıyım ne düşünüyorsunuz??