Hzldem Merhabalar kizlarrr, 37+2 haftayiz bugün inanilmaz bir bel agrim var sanci olunca bel agrisida oluyormus burda öyle okumustum ilk gebeligim bi bilgim yok sanci konusunda,bu agri sanci ve dogum habercisi olabilir mi acaba merak ettim 🥲🥲
Havva_s34 Hzldem yaa bende 34 teyim. Çok tuhaf ama sancı karnıma değilde belime giriyor sanki. Şu an düzeldi ama korktum nedenini bilmiyorum bende yaşayan var mı
Esngl29 Hzldem yoklama sancılarıdır cnm farklı olduğu için hissedersin ilk olunca anlayamıyor insan ☺️
Esngl29 Hzldem aynen canım sağlıkla olsun inşAllah fazla ve sıklaşırsa erteleme doktor a gitmeyi son zamanlarda zaten düzenli nst bakıyorlar
rumeysa_1c Benim başıma 27 haftalıkken gelmişti bel ve kalça ağrısı yürüyemiyordum ağrıdan önceki gün temizlik yapmıştım benimki o yüzdendi çok zorlamışım kendimi acilde serum takmışlardı sizde kendinizi yorduysaniz belki o yüzden ağrıyor olabilir