Papatyam5678 rica ederim, detaylı ultrasonda bişey çıkmadıysa bişey yoktur inşallah, bunun için birde karından sıvı alınıyor bebişe geçti mi diye bakıyorlar isterseniz doktora bi sorun yaptırın içiniz rahat etsin, ben bende olmadığından emindim o yüzden hiç birini yaptırmadım sadece antibiyotiği kullanabildiğim kadar kullandım hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür, ama resmen doğru düzgün bişey söylemedikleri için hamileliği insana zehir ediyorlar benim toxoplasma testlerim de sıkıntılıydı doramycin diye bir ilaç kullandım, sanırım 5. Ayda kullanmaya başladım hamileliğimin sonuna kadar kullanmam gerekiyordu ama ben kullanamadım