Sdfarc38 Bihterrr yani ne tedavi uyguladı doktor çok şiş olduğu için patlarmı çünkü benim ki afedersiniz iç dudak kısmında ve çok şiş iğne vuruluyorum şimdi pıhtı atmasın diye
2erkekannesi3772 Çok ağrılı bisey ilk hamileligindede oldu doğum yaptım ertesi günü orası deri deri döküldü gecti
Bihterrr Sdfarc38 benim kocaman top gibiydi fıtıktan şüphelendiler varis çıktı içinde de misket gibi şişlikler vardı ve inanılmaz ağrılıydı . Doğum yaptım tuvalete çıkar çıkmaz baktım hepsi inmiş şuan yok o kocaman şişlik bile kalmadı