narinderya ilk hamileliğim de hafif sancım var diye hastaneye gittim 3 cm açılmayla hastaneye yatırdılar. Dogumu durduramadılar 31+4de 2030 gr dogum yaptım. Şimdi 2. Ye hamileyim 25 haftalıkken rahim ağzı kısalığım oldugunu öğrendim 22 mm di Serklaj zamanım geçtiği için pesser halka taktılar. Şimdi 28. Haftadayım çok şükür. Rahim ağzı kısalığın çoksa doktoruna pesser halkayı bi danış ben memnunum. 🥰