Kızlar normal doğum yaptım ama ilkine göre daha ağrılı yani doğum bitti ama kasılmalarım sancılarım devam ediyor ve doktor normal dedi Bir de şu an göbek deliğime doğru mesela üst kısım şişik ama alt kısmı inik bu şekilde olan var mı Bir de hastanedeyken servis odasında iki kere hemşire gelip göbek deliğime doğru elini bastırıp içeriği temizlemişti iki kere alttan elle bu şekilde rahimle ilgili sıkıntı yaşayan var mı işte temizlenmemiş o yüzden şişme olmuş işte rahim yukarı çıkıp toplanır mı bunun için ne yapıyorlar 10 gün sonra kontrole gideceğim ama korkuyorum önceden mi gitsem