Kubra0606 Merhaba kızlar, bugün bu işlemi yaptıralı 3. Gün oldu ama hala ara ara kasıkta sızı ve lekelenme var. Daha önce yaptırıp aynı şeyleri yaşayan oldu mu acaba
Ybvvv Kubra0606 merhaba bende yaptırdım gün boyu bi rahatsızlık hissi olmuştu lekelenme olmamıştı. Onla mı ilgili vilmçyorum ama 3 ay sonra gebe kaldım. Şu an 30 haftalık olduk 😊
Beyzossssssssss Kubra0606 benim zaten tüp bebek olacaktı işlem yapılırken de belliydi , sonrasında tüp bebek ilk denememizde tutundu çok şükür şu an hamileyim darısı isteyenlerin başına :)
Kubra0606 Ybvvv tüplerin açık olduğunu vs. Söylemişler miydi sizin de😊Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊
masal1612 Ybvvv benimde 3 düşügüm var banada yapcak doktor sol tüpüm var sadece onuda görürmu doktor nasıl bişey biraz bilgi verirmisin
Ybvvv Kubra0606 Evet. Çikolata kistim vardı sağ yumurtalıkta ondan dolayı baktı sanırım açık mı değil mi diye. Önceden söylememişti muayene esnasında yaptı
Kubra0606 Ybvvv ben bu işlemi bi kere daha yaptırmıştım o ay kimyasal geçirmiştim bu sefer bir etkisi olur mu bilmiyorum
Kubra0606 Beyzossssssssss sağlıkla kucağınıza alın inşallah, amin inşallah nasip olur banada sağlıklı bir şekilde