Minnoskaan Merhaba 16 haftalık gebeyim doktor bebeğin hala aşağıda yukarıya çıkması lazımdı bir ay ayakta çok durma dinlen tekrar gel bakalım dedi. Sizde de oldu mu bu durum düzelir mi?
Elif-Met Bir kızım var şimdi ikinciye 12.5 hafta hamileyim. Kızımdada aşağıdaydı ve erken Doğum yaptım hep progestan kullandım. 7 aylık doğdu ve 1ay küvözde kaldı çok zor günlerdi. Bugün bebeğimin kontrolü vardı bu bebeğimde aşağıda yerleşmiş hamile kaldığından beri progestan kullanıyorum ve 2aydır yatarak geçiriyorum. Doktor bugün yine kesinlikle ev işi yapmamamı yatarak geçirmemi söyledi. Ben bunları yaşamış biri olarak kesinlikle kalkmanızı tavsiye etmem ve mutlaka iyi bir doktora gidin. Çok geçmiş olsun
Minnoskaan Elif-Met cevap için teşekkürler 16 hafta bana erken gibi geldi ama demek ki sizde olduysa sonra düzelmeyebilir ve erken doğabilir diyorsunuz kötüymüş 🙁
Filizismail Elif-Met kızlar bende 12 hafta 4 gülük hamileyim doktor dedi ki bebeğin eşi aşağı da progestan verdi bişey olur mu çok korkuyorum 😔 kahve rengin de lekelerim oluyor
Elif-Met Minnoskaan ilkindede yaşadım hatta 2 aylıkken hastanede yattım kanamam vardı ve kızım hiç yukarı çıkmadı hep rahmimde baskı vardı. Bu bebeğim yine böyle... insan yaşayınca çok korkuyo tedbir alıyo hepimizin allah yardımcısı olsun 😔
Filizismail Kızlar ben de 12 hafta 4 gülük hamileyim doktor dedi ki bebeğin eşi aşağı da progestan verdi bişey olur mu çok korkuyorum ya
Elif-Met Filizismail bebeğin eşinin aşağıda olması ne yapar bilmiyorum ama progestan zarar vermez düzenli doktorun önerdiği gibi kullan sana ve bebeğine yararı var