Şeker yüklemesinde şekerim 234 çıktı baya yüksek aynı zamanda bebek 10 gün önden gidiyor ve omuzlarından kilo aldığını söyledi doktor kesinlikle insüline başlamamı istedi
Ben diyetisyenle ilk görüştüm iki hafta diyet yaparak denedim şekerim yine yüksek çıkıyordu çok zor geçti gerçekten aç kaldım sürekli ama bebeğim gününe denk gelmişti yine doktorum da kesinlikle insüline başlamalısın dedi
İlk hafta 4 ünite levamir sabahları vurmamı söyledi ama yine yüksek çıktı geçen hafta 6 üniteye yükseltti ve sabah akşam yemekten hemen önce 4 ünite novorapid vuruyorum ona rağmen yüksek
Benim sormak istediğim şu siz şu an kaç ünite hangi ilaçı kullanıyorsunuz ve nasıl geçiyor süreciniz?
Benim iyice psikolojim bozuldu sürekli yüksek çıktığı için kendimi suçluyorum bebeğime zarar gelmesinden korkuyorum yemek yemek bile istemez oldum ama mecburum ne yapacağımı şaşırdım iyice 😞