herkese merhaba yalnızca 5 haftalık hamileyim. normalde gayet zayıf normal bir insandım. ama şu an karnım öyle bir şiş ki. sadece karnım ama. bu normal mi? herkesin karnının çıkma süresi farklıdır tabii ama. gaz vs değil yani. zaten regl olmadan 1 hafta önce hep şişim olurdu regl olduğum an biterdi. malum şimdi regl falan olmayacağım. ama bildiğiniz şişim var. doktor normal dedi. bebek yerini yapıyor sıvılar doluyor vs. sizlerede danışmak istedim bu şiş hali geçecek mi? direkt hamilelik göbeğine mi dönecek ?