Dyguackgz Meraba. Hamileliğimi öğrendiğimden beri progesteron fitil kullanıyorum. Şuan 8+2yim. Kullanmış olanlar var mı kaç aya kadar kullanılıyo acaba?
Patito__ Dyguackgz neden verdi cnm drun Bende druma sorcm kullanmak icin daha once dusuklerm vr ondn soruyorum Baska dr en az ayliga kdr kllancn dedi duruma gore süre uzayablrmis
Cheryy1 Dyguackgz bende gunde 3 kere kullaniyorum 23 haftaligim suan daha kullanmaya devam edicem sanirim her gittigimde soruyorum doktora ama kesmiyor 🤷🏻♀️
Yasemindkcl_ Dyguackgz ikinci doğumum erken olduğu için doktorum o yüzden vermişti size ne için verdiler acaba kanama vs mi vardı bildiğim kadarıyla 38. Haftaya kullandiriyolarmis riskli gebeliklerde
Canco Dyguackgz bizde 8+2yiz 6.haftadan beri kullanıyorum fitil şeklinde ultrasonda küçük bir kanama alanı gördüğü için verdi doktorum 12.haftaya kullanacaksın dedi bakalım sonrasında devam gereği görür mü
Dyguackgz Cheryy1 bende günde 1 kere ama iki tane olacak şekilde kullanıyorum. Demekki baya uzun kullanicaz
Patito__ Dyguackgz Dusuklerinin sebebi belli oldumu suan onlem alindimi sdce progestanmi verildi Benm uc genim heterozigot ama drlr igneye gerk yok dior Siz yaptirdinzmi pihtilasma testi
Cheryy1 Dyguackgz valla bilmiyorum ki bir an once bırakmak istiyorum bebegim tup bebek yöntemi ile oldu okadar ilac igne kullandim ki fitil kullanmak bile beni bezdiriyor sanki artik 😏 yeterki saglikla kavusalim da ne derlerse yapıcaz mecbur
Dyguackgz Patito__ bir sorun yok dendi. Pıhtılaşma testi yapmadı. Tekrar düşük olmasın diye önlem amaçlı dedi. Progesteron ecoprin kan sulandırıcı ilaç ve kan sulandırıcı iğne yapıyorum her gün
Dyguackgz Yasemindkcl_ hayır hiçbir şeyim yoktu şükür. Önceki gebeliklerim düşük olduğu için veriyorum dedi doktor
Dyguackgz Patito__ amiinn inşallah. İsteyen bebek bekleyen herkes hayırlısıyla alır kucaklarına inşallah