Beybyi Kızlar şuan 18+5 haftalık olduk saglikocagina gittim bebek hareketlerini hissediyormusun dedi bende şuan hissetmiyorum dedim doktoruna sor hissettiğinde gel tetenoz aşısı yapalım dediler bebek hareketi hissedildiginde mi yapılıyo
seyma0661 Beybyi bende 20+4de aşıyı oldum. Genelde bebek hareket etmeye başlayınca yapıyorlarmış ondan dolayı 20den sonrayı bekletiyorlar
Sergul1425 hayır yani 20 24 hafta arası yapılıyor 21 den sonra hareketler net hissediliyor ya ondan demiştir bnde 23+5 de oldum aşı
Fatma_ecrin12 Geçen sene ben hamileydim tetenoz aşısı oldum bu senede hamileyim acaba tekrar aşı olmama gerek var mı?
bhr-kk Fatma_ecrin12 ben doktora sormuştum aşı olayını doktorda son beş yıl içinde vurulmuşsan gerek yok demişti hemşirede aynı cvbı verdi