kızlar 3.cü gebeliğim resim de 8 haftalıktı cinsiyet tahminlerinizi alabilir miyim ❤️2oglumdan sonra rabbim nasip ederse kız olsun çok istiyoruz 🤲 ve sol kasıgım çok ağrıyor batma şeklinde iki oğlumda dayerleşme lekesi görmüştüm ama bunda olmadı acaba mı 😍
