3 buçuk yaşında oğlum bu zamana kadar gece çok güzel uykusu vardı akşam yatar sabah kalkardı, son kaç haftadır geceleri uyumaz oldu üç dört kez uyanıyor beni yanına çağırıyor, şimdi de artık uykusunda konuşmaya başladı bağırıyor birine kiziyor gibi, Google baktım uyku terörü diyorlarmış buna genelde bu yaş gruplarında oluyormuş, başına gelen varmı? geçiyormu acaba? Ve neden oluyor? psikolojim bozuldu umarım geçer