Ervaablaoluyor Arkadaslar yenı hamıleyım tansıyonum 9 5 cok dusuk asırı bas agrısı mıde bulantısı var bunu yaşayanlar ilaç kullnan varmı?
Maya Ervaablaoluyor benim de başlarda çok düşüyordu sonra ortalara gelince yükselmeye basladı bayaaa yükseliyordu doktor ilaç yazıyo,şuan benim de aynı seninki gibi tansiyonum doktor ilaç felan gerek görmedi
Mommieess Ervaablaoluyor ne yazıkki baş ağrısı da bulantı da bir süre devam ediyor. Bulantı için ilaç başlayabilir doktorun uygun görürse en etkilisi zofer bence. Baş ağrın içinde sadece parol kullanabilirsin
Halekoseoglu Ervaablaoluyor benim de çok düşüyo canım. O durumda ayaklarını havaya kaldırıp uzanmaya çalış birde tuzlu ayran başka çözümü yok maalesef.
Melegimveben geçen gece 7,4 çıktı benimkide acile falan gittik ama doktor bişey yapmıyor maalesef normal dedi gönderdi canım
Ebruebru Benim sürekli 6 ya 4 çıkıyor. Normal deyip duruyor. İlaç parol verdi. Çok zorda kalmadıkça içme ağrıya alışmaya bak dedi. Kafamı duvardan duvara vurma isteği geliyor resmen çoğu zaman