Metpel ben Ankara Liv de iki ay önce doğum yaptım, doktorum nazlı topfedaisi hoca idi, aşırı memnunum doktorumdan tavsiye ederim. Hastanenin de odalari, tüm çalışanları çok iyiydi, doğum için tavsiye edeceğim bir yer kesinlikle. Hele ki doktorum inanılmaz tatlı biri iyi bir insan ve iyi bir doktor. Ama güncel doğum fiyatlarını malesef bilmiyorum.