Kızlar
39+4 üm sabahtan beri belim inanılmaz kötü
Sancı gibi değildi sürekli ağrıyor ve yürütmüyordu
Akşama doğru kasıklarım ve vajinamda baskı batma hissediyorum açıklığım geçen hafta perşembe günü 3 cm e yakındı
Düzenli değil şuan ama yarın gidicem kontrole bakalım o zamana kadar doğurmazsam 😅 ne dersiniz bu doğum sancısı mı