Kızlar iyi akşamlar 2 3 haftadır nstde de çıkan ara ara sancılar yaşıyorum adet olacakmış gibi sancı belimde sırtımda kasıklarımda ağrı hatta arada sağ bacak içime de vuruyor yürürken zorlanıyorum doktorum doğuma doğru bunların normal olduğunu söyledi fakat dün ve bugün iki defa göbeğimin sol üst tarafında sanki içimde bir şeyler ayrılıyormuş gibi yanma hissi oldu dün daha kısa sürede geçti ama bugün daha uzun sürdü çok canım yandı daha önce başına gelen var mı tehlikeli bir şey mi o anda doktora gitmem gerekir mi ilk gebeliğim biraz panik oldum