fm-112 Anonim066 ındırım durumuna gore alıyorum e bebekten .bir ıkı kez ipek dıye bır marka uygun fıyatlıydı oda kotu cıkmadı
Kubrakaraduman Ben daha kullanmadım ama e bebeğin baby me markasını aldım ablam kullanıp memnun kalmıştı