Kuaförde agdayla alanlara birnsorum olacaktı. Gittiginizd eneye dikkat ediyorsunuz. Agdanin içine her seferinde farklı çubuk koymuyorlardir diye düşünüyorum yani bende kullandığı ağda sürme çubuğunu bir kaç kere ağda içine daldiriyorsa bunu diğerlerinde de yapıyorlardı ondan dolayı enfeksiyon kaparım diye korkuyorum.