minikmucizem20 Kızlar ne durumdasınız beni stres basmış bazen ağlıyorum gün sayıyorum geçip bitsede bu hamilelik diyorum daha hastane çantasını hazırlamadım bile :(
Seliin1 Kolay doğumlarımız olur inşallah canım benim Allah hepimizin yardımcısı olsun bizimde 21 günümüz kaldı inşallah kasım 25 doğum nasıl olcak ne olacak bilmiyorum 2. Sezeryan ama korku aynı korku tabikii 🤦♀️
Seliin1 minikmucizem20 maalesef canım hiç bir fikrim yok bu konuda hiç birini kullanmadığım için o sırada
Aysegebes Sondaki sıfırı sil son 2 günüm benim 😅😅 gelen giden yok hala. Sadece uyutmayan sancılar kasığıma baskılar var beklemeseyiz sağlıkla kavuşuruz inşallah. Artık beklemesi çok zor