GamzeYlcnr Kızlar 33 haftalık hamilelikte arada kasık ağrısı olması normal midir ? Haftasonu doktora gittim herşey yolunda dedi ancak hareketleri çok hızlı değil biraz daha ağırlaştı sanki sizin de böyle olan var mı ?
Ozge1008 GamzeYlcnr 34 haftalığım benimde iki haftadır tekme atmak yerine karnımın bi o tarafını şişiriyo bi bu tarafını. Geziyo içeride😁
Ilaydaile GamzeYlcnr bende 33+4üm banada arada ağrı giriyo. Hareketleride azalması normal bence çünkü yeri daralıyo iyice
SevgibiR Ozge1008 bnmk de çok uyuşuk bu bebek diyom 😂 itiyo sadece tekme mekme yok bide hıçkırık yapıyo bu ara
GamzeYlcnr Sizinde çok sık hareketleri yok o zaman öyle mi ? Benimde kendisini bir tarafa dayıyor ama canı isterse ☺️ Ara ara hareket ediyor uyuşuk biraz herhalde. Acaba bir sıkıntı mı var diyordum bende ☺️
SevgibiR GamzeYlcnr uyuşuk nst girdik orda bile hareketi 10 çıktı 😂 hemşire tembel bu bebek dedi nst çeken dra söyledim normal dedi 🤣