Esra1999 benimde kasık ağrılarım oluyor kabus çok görüyorum bel sırt ağrısı kaburga ağrısı 29+2 , 3 gün sonra kontrolüm var 1 ay oldu gitmiyorum , herseye canım sıkılıyor havalarda soğuyo dışarı da daha az çıkabiliyoruz üf boguluyorum içerde , aldığım kilolar da batıyor 6-7 almışımdır