Tontonunannesi Zuluss ah ah 39+2oldum şu 2gün bile 2sene gibi geldi geçmiyor bacım günler ultrasonda 39+6çıkıyorum ama bebişin de keyfi yerinde
Pera-k Zuluss benimde son 49 Aslında son 100den sonra bir hızlı geçti gibi oldu ama şimdi yavaş geçiyor gibi. :)