Ezgiklc1 Kızlar merhaba 12+4 kırmızı kanamam oldu doktora gittim bi sorun olmadığını söyledi şu an kanamam durdu fakat karın ağrım var. Acaba bir şey olur mu böyle bir şey yaşayan var mı düşük mü yaparım ?
dika Ezgiklc1 kanama olunca progestan dışında birde iğne yapılıyor düşük önleyici iğne kanaman varsa ilaç olarak kullanan yoksa fitil olarak kullan fitil daha etkili