Sedaince Bugün rahatsizlandım doktoruma gittim 29+6 haftalık hamileyim bebeğin başı dönmüş dedi çok kötü olduğum için de soramadım o halde kaçıncı hafta da dönüyor diye 🙏
aysecakir Sedaince normal canım. 29-30-31. Haftalardan sonra dönüyor genelde. Benim 30. Haftamda dönmüştü sanırım şu an 35 haftalığız
Gulcag Sedaince canım aşağıda olmadı kanala girmesi ikisi çok farklı şeyler canını sıkma benim kızım inatçı galiba 37de döndü aşağıya ama uğraştırdı aşağıda olması sıkıntı değil doktorun açıklama yapmadı mı?
Ozge11 Sedaince bu bi sıkıntı değil canım valla benimki de o haftada döndü ama 39 olduk sıfır açıklık hala tık yok.Dönmesi tek başına hiçbir şey ifade etmiyor
GamzeYlcnr Baba 32. Haftada döner demişti. Öyle döndü ancak bebeğinin başının aşağıda olmasının bir sakıncası yok diye biliyorum. Sonuçta kanala girmiyor ki sadece pozisyonunu almış oluyor o kadar değil mi
Sedaince Gulcag doktor açıklama yaptıysa da diyorum ya duyacak durumda değildim zaten korkmadım hiç ama nasıl oluyor diye sorayım dedim
Gulcag Sedaince panik olmuşsun 😇 sıkıntı olmaz merak etme aşağıda olması çok iyi dönmesi ilerleyen haftalarda daha zor inan
Vandb Anlayabiliyormusunuz dondugunu peki 29. Haftadayim gecen hafta gittigimde yan bir sekilde duruyordu hareletlerini ona gore hissedebiliyorum dondugunde anlayabilirmiyiz
Sedaince Vandb ben anlayamadım valla ama dönünce Kaşıklara baskı yapıyormuş benim de vardı baskı ama bilememiştim