Nur67 Salepcee yani bence sizinki fazla çıkar çünkğ baya koyu çıkmış. Kaset testinizin markası ne çok hassas galiba
Salepcee Nur67 bebe time diye bir marka emin olmadığım için 5 tane daha sipariş verdim ama daha gelmedi 😂😂
Rbdrmx Nur67 koyuluk ile alakası yokki canım önemli olan geçmesi bir gün dahi geçince hemen sisteme ekleyip tarihe Göre yorum yapıyorlar geçmedi ama şüphem var test pozitif çıktı derse daha uygun olur 😚💚bnceee
Salepcee bebegimibekliyorum__ o durdukça koyulaştı ama sonra ki yaptığımdan yine koyuydu bende anlamadım
Nur67 Rbdrmx he onu bilmiyordum canım oyle yapsın ozaman bizim burda sormazlar şüphem var diyip alırlar direkt acil de sağlık ocağı da
Bnsss Salepcee benim bat 3 tü 4 gün öncesi kadın doğuma gittim kalınlaşma var dedi kan aldı 22 çıktı benim 3 hafta olmuştu 1 kasımda 88 çıktı
Salepcee Ve aşırı derecede baş ve diş ağrısı var ki normalde hiç başı ağrımayan bir insanım ve inanılmaz derecede susuzluk normalde günde 1 litre bile içemezken şimdi 2.5 belki daha fazla içiyorum
Salepcee Ay teşekkür ederim inşallah hamileyimdir aslında düşünmüyorduk ama ihtimali bile çok güzel bir duyguymuş
Gulakturk0 Adet gecikten sonra git çünkü çıkmazsa üzülürsün benim adetim 10 gün gecikti betam 17.6 çıktı bu durumda bile çok streslendim umarım hamilisinizidr
Salepcee Beta 228 çıktı 1 hafta sonra tekrar bakalım dediler dış gebelik olduğu ne zaman anlaşılır ve değerler bu şekildeyken düşüş olur mu