birmayismasali baen 2 yıl önce çekildim korunma 5 gün oldu. Sorma hamile kaldım ama boş gebelik oldu onun etkisi mi bilmiyorum . Ekimde yine hsg çekildim kürtaj olduğum ıcın doktor tekrar istedi yine 5 gün korundum. 1 haftam kaldı bat gününe bekliyorum sabırsızlıkla. Senın ıcın nasıl rahat edecekse öyle yap . Hiç korunmayıp hamile kalıp sağlıkla doğuran da çok war diye ben bi ay daha beklemek istemedim açıkçası. Doktorum profesör benım korunma vermedi