Merhabalar🙋🏻♀️ 33 haftalık gebeyim ve bebeğimin göbek büyüklüğü 35 haftaya uyumlu çıktı 2hafta önden gidiyor, şeker yüzünden 🥲 aranızda bu durumu yaşayan gebiş anneler var mı🥲 şekere dikkat edildiğinde normale döner mi acaba yardımcı olursanız sevinirim 🫠