_Zeynep_1234 Merhaba arkadaşlar, Kızım yurt dışında doğacağı için ona hem yabancı hem türkcede gidicek güzel bir isim arıyoruz. Her türlü fikire açığım Teşekkür ederim
amayinedeiyiilerledim _Zeynep_1234 Lydia güzel, asil olan demek. Çok isterdim koymayı ama Türkiye’de cesaret edemedim
bengu_10 bengu_10 _Zeynep_1234 hanne de yurt dılında Hanna olarak kullunılıyor ve hz Meryem’in annesinin adı yani çocuğu doğmadN çocuğunu Allah’a adayan bir kadın hem Türkçe hem Almanca kullanılabilecek dinen çok güzel bir isim 💕
bengu_10 _Zeynep_1234 almancı bir tanıdığımızın kzının adı sara ondan aklıma geldi benimde canım aklında bulunsun 🌸
Starkmama21 bengu_10 öyle ama mesela sara diye seslenmiyorlar sağa diye sesleniyorlar kızımın adı mira miğa diye sesleniyorlar mesela benim ismimde r harfi var direk r’yi siliyorlar 🤣🤣
bengu_10 Starkmama21 olsun canım o kadar da 😂 sağa dön der gibi biliyorum kaba konultuktuklarını ama aklıma gelmemişti sağa diyecekleri
Ftmnnr _Zeynep_1234 Selena daki aslının kızını Amerika’da doğurmak için kızının adını aslisu dan aslı Walter yaptığı geldi 😂