Tinkivinkidipsi bende aynı durumdayım. İlk gebeliğim 6. hafta belirsizlik korkudan başka bir şey getirmiyor bana. Hele bir de anksiyete problemin varsa çekilmez hal alıyor. Sürekli kendimi bunları düşünürken buluyorum. Ama birilerinden destek almak biraz rahatlatıyor (biraz). Ben yakın arkadaşıma ve aileme söyledim çünkü tek başına düşüncelerimden çıkamayacaktım. Neden kasığım ağrıyor, neden leke geliyor, neden ağzımın tadı yok diye uzayıp giden beni de bunalıma sokan sorularla tek başıma baş etmek zorunda değilim diye düşündüm naçizane tavsiyem en yakınına söyleyip içini ona açabilirsin. Rabbim yükünü hafifletsin, içine ferahlık versin. Zikirle meşgul olmak bana iyi geliyor onu da bi deneyebilirsin🌸