Citirmom Önerileriniz var mı? Karnımda ağrı var, gazım var ama çıkaramıyorum çok değişik bir süreçmiş.
BabyPelargos Citirmom aynı şekilde şeyler yaşıyoruz 15. Haftadayım doktor magnesie calcinee verdi ay çok rahatladım demiri de değiştirdi ama hala simsiyah çıkıyor
aybike-21 Citirmom Kefir tavsiye ederim kabızlık için. Günde bir bardak sade kefir tüketmeniz bağırsak hareketlerinizin düzenlenmesine katkı sağlayacaktır. ☺️
Kubrakaraduman Ay ben ne çekmiştim ya demir ilaçları yapıyordu sanırım bende aşırı karın ağrısı da yapıyodu ama çare de bulamadım birden kendi kendine geçti 🙄
Aleyysss000 BabyPelargos kuru kayısı bende de işe yaramıyor aksine sanki daha çok kabız ediyor ama kefir hep iyi geliyor rahatlatıyor
Citirmom BabyPelargos activia yiyorum, demiri değiştirdim, daha çok su içmeye çalışıyorum bir de salata yemeye başladım bunlar bana iyi geldi