Melisuz
Anneler 36+4 teyiz gecen hafta kontrolümüzde bebeğim 2800 kg dı bu hafta 2820 sadece 20 gram almıs normal doğum cok ıstıyorum ama gelişimi durmuş 10 gün geriden gösterdi cihaz sizce bu durum sezeryan olmama neden olur mu bilen lütfen yazsın kafam cok karısık