Kubra001111 benim de aynı o şekilde oldu. 7. Haftada lekelenme ve sancım oldu. Doktor Progestan fitil başladı bebek iyi ama düşük tehlikesi var dedi. Dikkat et yatcan dedi. Bende kullandım fitili. Lekelenme geçince dedim normale döndü heralde. İki üç hafta gelmedi leke. Sonra birden kan boşaldı benden 11.haftada . Hemen hastaneye gittik. Bebeğin eşi aşağıdaymış. O yüzden kanama yapıyormuş. İki ay yattım Şuan 21.haftadayım. Ama hala normale dönmedik dikkat ediyorum. Doktor zamanla çıkar yukarı dikkat edersen dedi. Sadece yemek yapıyorum. Temizlik vs yapmıyorum. İnşallah sizin de düzelir zamanla dikkat edin. İlk zaman bende de görünmemişti bi sorun. Ama ilerleyen zamanlarda kanama artınca eşinin aşağıda olduğunu öğrendim. Siz gene de kendinize dikkat edin iş yapmayın fazla ayakta da durmayın