ShutUp Kızlar termal otelde tatil fikri çıktı eşimden ancak hamilelikte riskli gibi bir şey duymuştum bu konuda fikri, bilgisi olan var mı? (24 haftalık hamileyim)
myavocado ShutUp hem enfeksiyon açısından riskli hem de sıcak su-sıcak banyo tehlikeli. Gebelikte evde dahi çok sıcak su ile banyo yapilmamalı, ayakta ve ılık duş 👍
Tontonunannesi ShutUp ben 7aylık hamileyken gittim normal havuzu da vardı hergün ona girdim termale de girip 2yüzüp çıktım hergün zaten çok sıcak oluyor ilk girdiğimde biraz fazla durmuşum galiba bayılır gibi oldum sonra hiç uzun durmadım yüzüp çıktım ısınmak için giriyordum çünkü diğer havuz çok soğuktu
bengu_10 Hamilelikte özellikle son aylarda yüzmek faydalı ama termal için bir fikir beyan edemem doktorunuza danışın derim
ShutUp Esmaaaaaaaaaaa evet bende öyle duymuştum teyit amaçlı bir sorayım dedim olmazsa bir de doktorumla görüşeyim