Aslhan benim de kanamam olduğu için yüksek çıkmıştı ama benim kanamam içerde olmus o zaman ben de 18 haftaliktim şuan 29 haftalik hamileyim ama hic kanama olmadi disarda bn perinatolojiye gittim profesör dr du gittigim detaylida hic bisey cikmadi dedigim gbi senin de belki kanamadan dolayi yuksek cikmistir hala ben de iğne kullanıyorum doğuma kadar da kullanacam çok kafama takmıştım gittim detaylıya girdim ve hic bisey olmadini gördüm sende görürsün inşallah hiç bisey çıkmaz bu testler gerçekten doğruluk payı yok