Vlog1345 Avm de bulunan cihazın içinden geçmedim ama çantamı ve elimdeki poşetleri o küçük yerden geçirdim malesef radyasyon bulaşmış mıdır eşyalarıma sizce
bahardaa Vlog1345 ay yok artık biraz rahat olun abartmayın bu kadar ben cihazdanda geçiyorum hiç bir zararı yok
FamiliarO Vlog1345 allah aşkına bu kadar düşünüp kendinizi germeyin çocuğunuza da sirayet ettirmeyin. Ne kadar rahat olursanız o kdar kolay hamilelik geçirirsiniz ve enerjisini çekmezsiniz.
Vlog1345 gezentianne çantanızı falan da o küçük kutu gibi olan yerden geçiriyor musunuz. Ya dedim Allah korusun çantam hep yanımda radyasyon bulasmıs mıdır bebeğe etki etmesin evham yaptım
gezentianne Vlog1345 Evet geçiriyorum hatta uçuş görevlisiyim her gün uçaktayım :) 16 haftaua dek devam edeceğim ilk gebeliğimde de çalışmıştım bir süre.
Bhrdnz Vlog1345 x-ray cihazlarında radyasyon yoktur metal dedektörü var içiniz rahat etsin istiyorsanız Dr Seval Zeren’in bununla ilgili videosu var onu dinleyebilirsiniz
Vlog1345 Bhrdnz cihazı demiyorum zaten su çantaların geçtiği şeyi diyorum onların içinde radyasyon varmış sanırım
Vlog1345 Mihribangns içinden geçilen cihazı demiyorum su çantaların geçtiği yeri diyorum. Bi röntgen çekilince alınan radyasyonun kıyafete geçtiğini görmüştüm biryerden. Sonuçta bu da bi radyasyon o yüzden bulaşır mı diye sormuştum
Bhrdnz Vlog1345 gebe olup da AVM de çalışanları düşünün her gün geçmek zorundalar çantayı koymak zorundalar mantık olarak sıkıntı olsa onlarda olur bu kadar evhamlı olmayın
Eminegzel Ben de geçmiyorum. Radyasyon yok deniliyor ama yine de içimin rahat etmesi açısından geçmiyorum. Kimse de neden niye gecmiyorsun demedi şu ana kadar. Ama çantaları koyduğumuz yer hakkında hiçbir bilgim yok. Onu mecburen koyuyorum.
Cihangir09 Vlog1345 o cihazlarda radyasyon yokmuş zaten merak etmeyin ben yine de geçmiyorum ama geçilmesinde de sorun olmazmış
Yamis7 Vlog1345 aşkım şu an elimizdeki telefon, evimizdeki wifi bağlantısı vs daha tehlikeli😅 AVM’de çalışan bir arkadaşım söylemişti yani zararı yok diye oradan geçmenin
Berel Vlog1345 her gün elimizde kullandığımız cep tlfnlari o x-ray dan daha fazla radyasyon yayıyor bilginiz olsun.