Aylaa123 heyymomm yüzyıldaki doktor perinatoloji doktoru memnun kaldım ama ben yaptıralı baya oldu 3850 tl idi
Aylaa123 Yisimin çiğdem kılıca gidiyodum normal doğumcu bi doktor kendisi bende normal olarak ilerliyodum ama son haftaya kadar bebeğim doğum pozisyonu almadığı için sezeryan oldum herşey olması gerektiği gibiydi kendiside ilgili biri zaten
Yisimin Aylaa123 çok teşekkür ederim bende çiğdem kılıca randevu aldm bu hafta içinde 22 hafta dayım hala Dr konusunda kararsızım
Bitkinyarasa Yaklaşık 2 ay önce prime de yaptırdım Perinatoloji uzmanıydı . 3500 tl vermiştim ama sonradan fiyat artmıştı . Doktor aşırı ilgiliydi diyemem ama kilolu olduğum için bebeği görebildiği için bile çok şükür dedim . Bebeğin heryerini görüp inceledi .