ideemirel ben suan 73 kıloyum 30 haftalık hamıleyım 2 xl aldım bana az büyük geldı zaten doğuma kadar 80 kıloyu bulurum dıye düşünüyorum daha fazla olsamsa epey esnıyor rahat 95 kıloya kadar giyilir 2 xl begendım ben valla sabah geldı kargom ben bı beden buyuk tercıh ettım çünkü ne kadar kılo alırım bılmıyorum daha doğuma da vsr